İstanbul'u Geziyorum Gözlerim Gayet Açık! Kilyos - Belgrad Gezisi


Yumi ile sahafı bıraktıktan sonra hafta sonları İstanbul'u keşfetmeye karar verdik. Mukaddes de İstanbul'a gelince pek güzel oldu. İlk olarak Kilyos ve Belgrad Ormanına gittik. Tabi kışın başları olduğu için soğuktu ama fotoğraf için güzel bir gündü diyebilirim. 





Çok erken kalkıp yola koyulduğumuz için kahvaltı yapabileceğimiz mekanlar araştırmaya başladım yolda. Mekanistte falan yorumlarından iyi olduğunu anladığımız Bolu 1 Kahvaltı Evi'nde kahvaltı için duraklamaya karar verdik. Sobalı bahçeli hoş bir mekan. Kahvaltısı da fena değildi ama öyle çok özellikli bir şeye denk gelmedim ne yazık ki.









Ve işte Mukaddes Belgrad Ormanında. Ne kadar güzel yakıştı. Bir Volkswagen ile gezmenin en güzel yanı hep dikkat çekmektir. Özellikle de çocukların dikkatini... 


George Orwell beni tanısaydı da gurur duyar mıydı acaba? :P











Belgrad Ormanına daha önce gitmiştim ama bu su bendi kısmını es geçmişiz demek ki. Gerçekten büyüleyiciydi...

Yorumlar