Uykulu Olma Hali


       Saat 11.30 olmasına rağmen hala uykuluyum. Metro otobüs karmaşası bile uyanmama yetmiyorsa artık daha ne diyeyim bilemedim. Kış sabahlarının böyle bir zorluğu var. İnsan yorganın içinde kurduğu sıcak ülkeden çıkmak istemiyor. Kedilerim bile ben kalkmaya yeltendiğimde; bana ters ters bakıp sonra arkalarını dönüp uyumaya devam ediyorlar. Bu hak mı a dostlar? Gerçi Kita'nın hakkını yememeliyim. Benimle birlikte uyanıp,ben hazırlanırken sobanın önünde yuvarlanıyor :/ İyi mi kötü mü şu an idrak edemedim. Neyse artık... :S
       Bu ay nedense çok ölüm haberi almamdan mıdır nedir tüm enerjim çekilmiş gibi hissediyorum. (Tabi bir de herşeyin sorumlusu kış mevsimi depresifliği var) Oysa ölüm yanıbaşımızda soluk alıp veren tek gerçek. Buna dair örnekleri de her daim yaşıyor olmamıza rağmen dünya denen boş kutuya niye bu kadar bağlı olduğumuzu anlamak çok güç. Ben bağlı değil miyim tabii ki ben de bağlıyım. Bile bile yaptığımız şeyler vardır ya...Bu da öyle birşey işte. Yapmasak iyi...Şems ölümün varlığını daha iyi hissetmek için bazı geceler camilerdeki tabutlardan birinin içinde uyurmuş.(Sinan Yağmur'un Aşkın Gözyaşları adlı kitabında okumuştum.) Ben de geçen gece uyumadan önce hayal kuruyordum -genelde yaparım-. Tabi ölüm haberleri Şems derken hayalim bu yönde şekillendi. Yorganın içini toprağın altı gibi hayal ettim. Bizden önce ebedi aleme uğurladıklarımızın o an neler hissettiğini düşünmeye çalıştım. Bu kadarı bile ürkütücüydü derken tam o esnada korkunç birşey keşfettim. İnsanın aklına toprağın altında olmaktan çok ne geliyor biliyor musunuz? Rutin diye yakındığımız şeyleri bile yapamayacak olmak. Düşüncesine bile katlanamayacak kadar bağlanmışız yani :S Dehşete düştüm tey tey diye panikle yorganın altından kafamı çıkardım. Kitayla göz göze geldik.Derin bir nefes aldım.O da esnedi. Sonra uyuyakalmışız...
     Kabullenememek bu olsa gerek...Üzücü bir durum tabi zira eninde sonunda ensemizde hissedeceğiz nefesini... Biz hala yok o dizi gerçekleri yansıtmıyor yok bu kanal çok gereksiz gibi saçma yorumlar peşinde koşalım. Duvara toslamasak bari...

Yorumlar

  1. Uykuya birebir: http://www.youtube.com/watch?v=O3CkfvYMCWM

    YanıtlaSil
  2. Sevgilim beni Camera Obscura ile mutlu ediyor.Yihuuuu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder