Whisper Of The Heart...

İzlediğim en güzel animelerden biriydi Whisper Of The Heart...Bundan birkaç yıl önce yine bir kış depresifliğinde, Firimle odamızda saklanırken izlemiştik.Dünyadan saklandığımızı düşündüğümüz bu zamanlar tek huzurdu bizim için ve sırf bu yüzden hafta sonlarını iple çekerdik. Kahve, sonsuz yiyecek,sıcacık oda,istediğinde uyuyabilme imkanı ve film...Kış günü için en ideal şartlar bana göre.-Tabi bir de Luna purlaması var- Aşk kavramına inancımızı kaybettiğimiz bir dönemdi ve iç çekerek izlediğimizi hatırlıyorum. Kitaplarla, müzikle ve saf bir sevgiyle donanmış güzel bir anime.İzlemenizi tavsiye ederim.






Olivia Newton...

Ayrıca Whisper Of The Heart isimli animede soundtrack olarak kullanılan bu şarkıynın orjinal halini de çok sevdim. Aklıma geldikçe, canım sıkıldıkça dinliyorum...Biraz araştırınca bu ablanın Grease filmindeki o cilveli  -ve aşırı zayıf- kız olduğunu öğrendim:) O zamanlar hakkını vermiş abla ne diyeyim :) John Travolta abimizle olan videoyu da ekleyelim tam olsun.






Yorumlar