Tosun Paşa :)

...
Neyse ki sayfam pek alıngan değil. Öyle aylarca yıllarca uğramasam da ses etmiyor yazık. En azından ben öyle teselli ediyorum kendimi.Pek iradeli bir blog yazarı olmadığım kesinleşti iyice. Zaten hangi işi büyük bir bağlılıkla yapıyorum ki...Günler de çok hızlı geçiyor ama arkadaş.Anlamadım gitti.Sabah kalkmakla yatmak arasında hiçbir şey yok sanki. Dolayısıyla hepsi birbirinin aynısı :S Daha önce de dediğim gibi boş vaktim var ama ölü toprağı serpilmiş gibi üzerime anacım :P  Kesin büyü yapıldı bana :S Gerçi şikayet etmek yersiz. Zira konunun merkezinde ben varım...Ben değişmedikçe bu olay da değişmeyecek. Neyse geçelim bu teraneleri...Değişen şeylere bir bakalım...

Kısa bir süre önce iki kişilik olan çekirdek ailemize bir kişi daha katıldı. 1.5kişi de denebilir aslında :) Tosun Paşa ismini verdiğimiz bu koca oğlan inanılmaz güzel ve iyi huylu bi çocuk... 8 yaşında olduğunu tahmin ediyoruz ve yaklaşık 6kg :) Emre ile aralarındaki aşk benden çok önce başlamış. Emrelerin apartmanının bahçesinden ayrılıp bizim eve yerleşeceğini kırk yıl düşünsek aklımıza gelmezdi herhalde...Bir kediyle yaşamak inanılmaz ayrıcalıklı bir şey bilen bilir.İlk başta bazı sağlık sorunlarının olması bizi üzse de şu an çok iyi. Dolayısıyla biz de iyiyiz...Umarım daha uzun yıllar bizimle birlikte kalır...

Evdeki yaşantımızı oturttuk derken dış mihraklardan kaynaklı bazı rahatsız edici sorunlar gelip gündemimize oturmayı başardı. Ev ile ilgili bazı sorunlar çıkınca planlarımızda bir çeşit hızlandırmaya girdik diyebiliriz. Şans işte...Yine de insanın sinirleri bozuluyor saçma sapan insan tavırlarına. Yaşlarına başlarına bakmadan yalan söylemekten geri durmuyorlar. Her daim karşılaştığım acayipliklere şaşıracağım sanırım. Ama ne demişler keser döner sap döner gün gelir hesap döner. (Bu atasözünü pek bir severim ama sıralamasını hiç hatırlamam.Google sağolsun :) ) Kısa zamanda bu sorunu da çözersek kaldığımız yerden devam edeceğiz.
Bu arada keçe kesme biçme işlerine başladım. Hobi işine başladık ettik de umarım blog gibi yarım kalmaz. Şimdilik iyi gidiyor bakalım...Arada vakit buldukça (sanki çok yoğunmuşum gibi:P) onları da paylaşacağımdır. Geriye bu yazının devam etmesi için umut etmek kaldı :)

Yorumlar