Hafta sonu her zaman olduğu gibi oldukça hızlı geçti...Hangi ara Cuma diye sevindim hangi ara Pazartesi oldu bilmiyorum. Tek güzel şey hem Cumartesi hem de Pazar geç kalkmayı başardım. Tosunla döne döne uyuduk denebilir...Cumartesi zaten temizlikle geçti. İnanılmaz yoruldum. Ev nasıl bu kadar kirleniyor anlamıyorum :S Zaten otel gibi kullanıyoruz...Şu ev sahibi ve evin satılmasına dair yalanları yüzünden de  canım hiç iş yapmak istemiyor. Neyse o konu ayrı bi muamma zaten. Ev işini bitirdikten sonra yağmurlu olmasına rağmen Kemeralt'na gidip Emre'nin abisinin koleksiyonu için saat baktık. Geçtiğimiz Perşembe doğum günüydü. Ama güzel bi saat bulamadık. Demek ki İzmir eski saat konusunda yetersiz ya da biz araştırmayı iyi organize edemedik. Daha sonrasında annemlere gittik.Aile saadeti vs derken çarçabuk Pazar oldu :( Pazar günü de aslında bi noktaya kadar iyiydi.Oldum olası pazarları sevmeyişimin bir sebebi var. Her türlü olumsuzluğa rağmen günü güzel insanlarla birlikte geçirdik. İşin en kötüsü olumsuzlukları silmeyen bir hafızamın oluşu. Bir bağırış, ters bir bakış...Bu tarz şeyleri pek unutmuyorum. Herneyse akşam evimize gelip iki üç keçe dürtükledim...Şimdiki hedefim telefon kılıfları...Taslağı kafamda oluşturdum, bitince buradan paylaşacağımdır.Tabi birşeye benzerse ehehe...
     

Yorumlar