Keçe Telefon Kılıfı ve Bir Kaç Fotoğrafla Tosunami :)

Evet... Bu kez ortadan kaybolmadım. Hastane işleri vs derken ufak çaplı bir izin alma durumları oldu. Ben de bundan yararlanıp bitirmek istediğim bazı şeyleri bitirdim. Mesudum ve bunun haklı gururunu yaşıyorum şu an :) İnsanlık için küçük ama benim için büyük bir adım meh meh meh :P

Bu arada İzmir'e dün kar yağdı.Evet bizim için büyük bir olay üstelik tuttu çünkü. Negzel de evden izledim :P

Tosunun da ilgisini çekti baya...Şöyle çekti tam olarak:


Allahım bir kedi her daim böyle mi uyur. Ben de işe giderken üzülüyorum evde yalnız ne yapıyor ki diye. Yaklaşık bir haftadır izinliyim ve adam her gün bu şekil uyuyarak geçiriyor günün büyük bir kısmını. allah akıl fikir versin ne diyem.

Bunu da eklemeden geçemeyeceğimdir. Neyse şimdilik durum böyle. Az önce sıkıntıdan havuçlu kek yaptım ama henüz acemiyim fotoğraf çekmek sonradan aklıma geldi :P Bir dahaki sefere artık :D

Yorumlar