Midnight in Paris


Uzun zamandır deli gibi film indiriyorum ve biriktiriyorum. Henüz izleme aşamasına geçemediğim bir çok filmim var :/ Bu kış mevsimi nedense tam bir miskinlik yarattı bende. Sanki her yıl bu miskinlik kat sayısı daha da çok artıyormuş gibi...Baharı bekleyen kumrular gibi oldum :P :) Geçtiğimiz gün pek fazla işim yoktu ve zaman ayırıp indirdiğim filmlerden izleme fırsatı buldum. İlk olarak Midnight in Paris' den bahsedeceğim. Film içinde bir çok sanatçıyı barındırması açısından çok çok güzeldi. Tam bir geçit töreni gibiydi. Konusuna çok fazla girmeden anlatmak gerekirse; yazar olup olmadığından bile emin olmayan bir abimiz var ve Paris'e gidiyor. Çok sevdiği bir şehir Paris. Ona ilham olacak olaylar dizisi anlatılmış. Woody Allen amcanın yönettiği filmde özet olarak şu mesaj verilmiş: Eskiye çok bağlı olan insanlar eski zamanda yaşamış olsalardı daha mutlu olacaklarını iddia ederler (Ben de buna dahilim). Lakin işler öyle değildir ve aslında her zamanın bir absürtlüğü vardır. Evet tam da bunu anlatmış. Bunu almış aşkla ve sanatla yoğurmuş. Sonuçta çok eğlenceli bir film olmuş.Imdb puanı da 7.8...

Diğer film ise Cadillac Records...Gerçi bunu çok daha önce izlemiştim.Ama tekrar tekrar izleyebilirim. Çünkü tam bir Adrien Brody hastasıyım :) Canım benim çok sevimli. Film, Cadillac Records isimli müzik şirketinin sahibi ünlü Leonard Chess’in gerçek hayat hikayesini anlatıyor. Leonard abimiz kendisi ile çalışan her sanatçıya Cadillac hediye etmekle ünlü :) Kimler geçmiyor ki bu şirketten...Muddy Waters, Little Walter, Chuck Berry, Willie Dixon ve Etta James. Etta James'i Beyonce oynuyor hatta... Lakin bir şarkı var çok acayip arkadaş... Hemen Paylaşalım...


Hafta sonu Karaburun'a gittik ama kış yine kışlığını yaptı ve buz gibiydi...Çınar altında bir çay bile içemedik :( Cumartesi Pazar aşırı hızlı geçiyor zaten. Gelip yine iş yerindeki masamıza hapsoluyoruz sonra :/ Şimdilik durumlar bundan ibaret... Keçelerden ne haber diyorum kendime ve tabii ki cevaplayamıyorum :) Şimdilik kendimi bu konuda idare etmeliyim biraz sanırım. Ah bir evde olacaktım ki...

Yorumlar