Evet...Geçtiğimiz günlerde Evrim'in doğum günü vesilesiyle yaptığım Dracula konseptli kalemlik. Yaptığım dersem Emre'ye haksızlık etmiş olurum gerçi.Çok yardım etti sağolsun. Onun tasarım anlayışı benimkine göre mükemmel olduğu için kesme biçme işlemlerinde yardım ediyor genelde :P Ötelediklerimin arasına bunu da sıkıştırıverdim böylece.



Ve bu da yakında biteceğine inandığım önlük için taslak...Bunu annem için yapıyorum. Ya aslında düşününce o kadar çok şey vaktimi alıyor ki lakin zaman çok hızlı geçiyor ve ben ne yaptım ne ettim hepsini unutuyorum :S Neyse yavaş yavaş vericez bir ayar dur bakalım.

Yorumlar

  1. Kalemlik çok güzel ve önlük merak uyandırıcı:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) O önlük biterse kendimi ödüllendireceğimdir gerçekten :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder