Hı hı evet kesin başlarım. Bu ne arkadaş her yaza girişte bunu mu yaşamalıyım ben? Yeteri kadar bunalımlı değilmişiz gibi bir de böyle abidik gubidik şeylerle uğraşıyoruz. Buna bir çözüm üretilmeli bence en kolayından :/  Mesela istediğin kadar yiyebileceksin ama bana şişkoluk yakışmadı deyip anında eski haline dönebileceksin gibi bir sistem geliştirilebilir :D

Geçtiğimiz hafta absürt derecede hızlı geçti.Gündüzleri iş yerinde boş konularla uğraşıp akşamları da uyuma olayını abartaraktan çok hızlı geçirdim. İş yerindeki saçmalığa bak ki binada tüm birimler kalıyor ama bizim taşınmamız gerekiyor. Neymiş efendim kalabalıkmışız.Ben mi aldım onca insanı bu birime? Sen aldın...Kim bilir kimlere yarayacak bu değişim...Devletteki "Ben yaptım oldu" mantığından tiksiniyorum. Şurda daha 30 yıl nasıl katlanırız derken bide böyle ekstraları çıkmıyor mu kafayı yedirtecekler insana. Tabi bu konuyla gündeme bomba gibi düşünce insanların sorgulamalarına da maruz kalıyorsun. Herkese laf anlatırken ekstra canın sıkılıyor. Bunun bunalımıyla stresiyle uğraşırken hafta sonu yumiyumun saçlarıyla birazcık oynadım. Kocişin uzun saçlarını üç numaracık yaptım :) Ufak bir değişim canım :P Öncesi ve sonrası diye fotoğraflarını ekleyeceğim akşama :)

                              Öncesi
                               Sonrası (Resmen Kırpmışım adamı :D)

Bu arada salaklığıma doymayayım yeni bişey keşfettim. Ya arkadaş bu aplikeler için tutkal varmış ya :D Ben de amele gibi tek tek dikecem diye kasıyorum. Parmaklarım delik deşik oldu yemin ederim. Dün bir blogta denk geldim aydınlanma yaşadım resmen. Ben de diyorum bunca insan seri üretime nasıl geçmiş.Tabi işin ustaları dikiyordur pratik şekilde de...Ben işte henüz acemi ve kolaya kaçan bir elişçisiyim :P Nihuhuh. Bide şu havalar güneşli devam etseydi de ütopik yürüyüşlerimi gerçekleştirebilseydim...

Yorumlar