Bir Garip Dukan Hikayesi


O değil de zaman ne biçim hızlı geçiyor...Kova melankolisini atlatıp normal düzene soktum sayılır. Seviyorum  ne yapayım? Tabi buraya uzak kalmamın tek sebebi melankoli de değildi. (Devamlı takipteyim )Bir takım değişiklikler söz konusu. En köklü değişim iş yeri binasının değişimi oldu. Taşınma maşınma her türlü aktivitede yer almak da yorucu tabi. Kemeraltı'nın Kestelli Mahallesi ile birleşiminde bir binaya taşındık. Eski binaya göre daha küçük, samimi bir yer...
Yani değişiklikleri pek sevmeyen biri olarak alışmaya çalışıyorum denebilir. Hayat çok değişik sen plan yapıyorsun o üstüne basıp geçiyor. Ne oldum ne olacağım kaosu da 28yaşında hiç çekilmiyor. Sözde birçok şeyi oturtmuş gibi görünsem de taşlar hala tam anlamıyla yerine oturmadı. Oturmayacak da biliyorum çünkü benim yapım böyle. Bir sonraki adım için her daim içim kıpır kıpır. Hedeflediğin bir noktaya varmana bile sevinemeden bir sonrakini düşünüyorsun. Çok gıcık.Kendime çok gıcık olduğum bir dönemi daha tamamladım.Merkür müydü ay mıydı neydi bunca gerilim yaratan hiç bilmiyorum. Umrumda da değil.
Böyle zamanlarda dinlediğim müziklere,izlediğim filmlere ne oldu sahi? "Ben eskiden..." diye başlayan cümlelere bir yenisi daha eklendi işte. Ben eskiden şöyle eser gürlerdim, ben eskiden böyle cesaretliydim vs vs. Bu eskiye özlem beni öldürecek biliyorum. Zaman çok sinsi.Sen bunları düşünürken bile durmak bilmiyor arkadan sessizce  yavaşça akıp gidiyor.
Mevzu nereden nereye geldi...Demek ki daha tam atamamışım :)

Neyse bir diğer değişim ise Dukan Diyeti oldu. Karaciğer yağlanması teşhisi üstüne doktorun söylediği tek şey kilo vereceksin kızım oldu:) Uzun zamandır diyet girişimlerinde bulunup başarısız olan biri olarak bir kaç kişinin de önerisiyle dukana başladım. Atak evresi 10 gün sürdü ve 4 kilo vermiş bulunmaktayım. Annemin diktiği yazlık elbiselere girebilmenin verdiği haz inanılmaz. Ama hedefimiz 18 kg olduğuna göre önümüzde bir 14kg var daha. Dukan acaba mantı ne biliyor mudur? Ya da Arap fırınından alınan boyozu? et ve yumurta konusunda sorunlu olan ben 10gündür vahşi yaşamda gibiyim:D
Bu diyetin bana tek yan etkisi şu oldu: Kafam güzel dolaşıyorum. Misal personel müdürüne "Abicim" dedim. Bunun gibi daha bir sürü absürtlük var tabi :)
Neyse ki şimdi seyir evresindeyim.Seyir güzel çünkü sebze güzel. Yaşasın :)

Yorumlar

Yorum Gönder