Kısa Kısa...



Kısaca olayı özetlemiş bir kısa film...Neyi bu kadar büyütüyoruz ki hepimizin çekip gideceği yer belli. Neyin hırsı bu hiç anlamıyorum gerçekten...Özellikle iş hayatına bakıyorum tam bir kabus. İnsanlar saçma salak olayları tartışmaktan bile çekinmiyorlar. Hem de ne için? Egoları için...Ya arkadaş bırakın Allah aşkına.Neyin kafasındasınız ki anlamıyorum bir türlü... Kaçış planları kafatasımın içinde ordan oraya çarpıyor. Çalışmayı severim ama keşke insan olmayan bir meslek seçme şansım olsa idi. Bazen düşünüyorum ölülerle çalışmak daha mı iyi diye? Düşünsenize hiç ses yok...Hayatın tüm olgunluğuna erişmişler.Egodan,abartıdan yalandan dolandan uzaklar. Hayattayken karşına çıkan ego düşkünü herkesle orada son kez yüz yüze gelebilme ihtimalin var üstelik.
Herneyse...Kısa filmleri çok severim uzun süredir izleyemiyordum. Ama bugün bunlar denk geldi ve gerçekten beğendiğimi söyleyebilirim.

Kendimize uzak olmakla ilgili diğer film de aşağıdaki linkte. Karakterimiz şizofren gerçi ama ister şizofren ister sağlıklı olalım hepimizde belli bir dönem gerçekleşmiştir bu uzaklaşma durumu...İyi seyirler...



Yorumlar