Yağmur'un Hediyesi...

Tembellik konusunu direk es geçiyorum...Daha önce de belirttiğim gibi evet ben tembelim.Ama tabi bu demek değil ki boş durdum :)
Geçtiğimiz günlerde ablamın kızı Yağmur'un doğum günü vardı. Yağmur'a ne hediye edilebilir diye uzun uzun düşünmeye gerek kalmadı çünkü Yağmur One Direction hayranı...(O söylemese böyle bi grubun varlığından asla haberim olmazdı :P )  Durum böyle olunca içeriği One Direction olan bir hediye düşünmeye başladım. Tişörtler, bileklikler zaten hepsi onda mevcut. Sonunda hoşuna gidebileceğine inandığım üstelik kimsede olmayan bir şey geldi aklıma. Tabi olayın fikir babası ben olsam da yine iş Yumiyumun yetenekli kalemine düştü :) İşte hazırladığımız hediye...Öncelikle esinlendiğimiz kareler...



Ve bizim hazırladıklarımız...Gerçi Harry'nin biraz tipi kaydı ama olsun :P 



Burdan uzak kaldığım süreçte çok fazla şey oldu aslında. En önemlisi annem ameliyat oldu vs. Şu an şükür ki çok iyi. Sabah erken kalkmalara işe gelmelere devam :/ Sıcaklar da tuzu biberi tabi...Geçen süredeki detayları unuttum ama neyse artık önümüzdeki maçlara bakıcaz :)

Yorumlar