Tatil mi ne tatili?

Evet yine oldukça uzun bi ara oldu mu, illaki olmuştur salla gitsin :P Tatilsiz geçen yaz, aşırı sıcaklar ve üstüne bu sıcaklarda hasta olmayı başarabilen bir bünye ile zaman bana göre hiç hızlı geçmedi. O yüzden pek kaybım yok diyebilirim. Bu zaman diliminde şunu bunu yaptım oo oraları buraları gezdim şeklinde anlatabileceğim uzun hikayeler yok ne yazık ki. Genelde evde balkonda çiçeklerimiz, ve "Azıcık daha es Haydar" söylemlerimizle oturduk Yumi ile. Bize sıcaklardan bunalan ve aşırı tüy döken Tosunami de eklendi tabi. Napalım bu yıl böyle...

Cumartesi günü Saadet kuzusuyla, aramıza katılacak puruk Deniz'in odası  için birşeyler dikecektik ama bazı aksilikler oldu.Ertelemek durumunda kaldık. Pazar günü ise bunu başka bir etkinlikle telafi ettik diyebilirim. Tabii ki odanın hazırlanması ve buna paralel olarak dikişler ertelenemez. Beybinin yaklaşık 3.5 ayı kaldı. Daha çok iş var :) Bu yaşıma rağmen yaklaşık 20 yıldır teyzeyim. Diğerleri büyüdü ama bana teyze diyecekler kategorisine yenileri ekleniyor. Bu gerçekten çok mutluluk verici :) Neyse dün Kuşadası Milli Park'a gittik. Ben aslında bize bu kadar yakın olmasına rağmen ilk kez gittim ve çok beğendiğimi söyleyebilirim.
Güzel bir gündü...Buyrun fotoğrafları...

Az ama öz soframız :) 

                   Sözde yaban domuzları :)
                Sözde yaban domuzları :)
             Sözde yaban domuzları :)Bide bu eşeğin bebekleri var:)

Deniz'i beklerken...:)

Yorumlar