Bit Pazarı Şenliği

           Bit Pazarına gitmek benim için gerçekten tam bir şenlik. Geçtiğimiz Pazar günü iznimizin son günüydü.Sabah kalkar kalkmaz hiç aklımızda yokken Bit Pazarına mı gitsek dedik ve apar topar hazırlanıp evden çıktık. Normalde çok daha erken gidilmesi gereken bir yer çünkü alınabilecek şeyler erkenden tükeniyor. Ben genelde fotoğraf makinelerine ve kitaplara yöneliyorum. Yumi ise saatlere bakıyor daha çok. Tabi orası bu saydıklarımdan çok daha curcunalı bir ürün yelpazesine sahip. Eski eşyaların haricinde kıyafetten tutun ayakkabılara,ayakkabılardan deterjanlara, parfümlere kadar binbir türlü şey...Mesela Emre orada bizim tostos için Hella marka lamba (şu araba bozulunca yola koyulanlardan) buldu. Hem de 2.5lira :) Normalde piyasada çok fazla bulunmadığından oldukça pahalıya bulunabilecek bişi.
           Bunun dışında Emre'nin ilgisini seyyarlarda satılan pilav ciğer ikilisi çekti. Bana pek güvenilir gelmediği için yemesine izin vermedim ama kaçıp benden gizli yiyebilir :)  Neyse ben de çoğunlukla sağı solu fotoğraflamakla meşguldüm. Tabi kısmetimde tanesi 50kuruştan 6 eski kitap almak da varmış ki bence en büyük kazanım bu oldu :P :) 

















Yorumlar

Yorum Gönder