Dikiş Maceraları Vol 1

İvit. Makinayı aldık almasına ama bu işte aşırı acemiyim.Bir kursa falan gitmedim. Sadece annemi izleyerek en azından bi kalıp çıkarmak nedir vs onları öğrendim diyebilirim. Öncelikle bir sürü komikli deneme dikiş maceram oldu. Sonra dedim ki evet hazırım. Bu iş böyle korkmakla falan olmayacak. Hem ne olabilir ki en fazla? (Kumaşı katlederim.) Sonuç olarak bu gazla Burda dergilerinden kolay dikilebilecek modellere bakmaya başladım. Yani tek noktalı olanlara...Sonra dedim ki madem oynuyorsun büyük oyna. Şu an sayısını hatırlamadığım bir dergide iki noktası olan (lütfen ama bu kısmı çok mühim :P ) pantolon modeli buldum. İşin açıkçası Burda dergisinin dilini çözmek benim için Çince çözmek gibi. Yani dikiş kavramlarını bilmediğim için anlamıyorum dicem ama annem yıllardır dikiş diker o da anlamıyor. Anlamadığı noktada da kafasına göre uyduruyor :D Ben de bu yola başvurdum. Kalıp çıkarmak kumaşa aktarmak ve  kumaşı kesmek kısmı sorun olmadı. Ama gel gör ki işte şunu dik bilmem ne kısmına gelince (üstelik dikiş okulu kısmında anlatılıyordu) apışıp kalıyorum. Neyse kademe kademe anlatamadım zira dikiş dikerken gergin olduğumdan fotoğraflayamadım:P Ama sonuç şudur:
Kumaşı Kadıköy Cuma pazarından çok beğenerek almıştım.

 Tabi ben moda ikonu olamadığım için fotoğraflarla harikalar yaratamıyorum :P

İşte böyle...Bir dikiş maceram da böyle sona erdi.

Yorumlar