Mac Pro Notebook Çantası Yaptık!

             Haftasonu hava yağışlı olunca evde kalmaya karar verdik. Ben kış mevsimini evde kalmama olanak sağladığından ötürü çok severim. Fırsat bu fırsat deyip Cumartesi gününü çılgın temizlik mevzusuna ayırdım. Evde Tosun olduğu için temizlik konusunu biraz abartıyorum sanırım. (Evet azıcık takıntılıyım) Sağolsun Tosun da sağa sola kum taşıma konusunda baya iyi. O pembiş patilerinin arasındaki pamuk tüyler ne yazık ki buna sebebiyet vermekte. Napalım gül diken olayı. Temizlik arkası yorgunluğu atmak için de akşam çok güzel bir film izledim ki bundan başka bir postta bahsedeceğim. 
            Pazar günü de uzun zamandır yapmayı planladığımız bi çanta projesini hayata geçirmeye karar verdik. Bu noktada Yumime bana fikir verdiğinden ötürü teşekkür etmeliyim. Daha öncede anlatmışımdır o çizme, tasarlama konusunda beni ikiye katlar. Bu da bize birlikte daha çok vakit geçirme olanağı sağlıyor ki çok mutluluk verici.
Neyse gelelim çantaya...

 Aslında biz pek bişey yapmadık. Tosun tüm kot parçalarını kesip biçti.Patchwork şeklinde birleştirdi.
 Sonra astarla arasına elyaf koymaya karar verdi ama elyaf yumuşak geldi.Biraz yatayım mı ki ben burda dedi ve 2 saate yakın uyudu.

 İşte bu da derme çatma patchworklü notebook çantası. Esnek kot kullanmak hata imiş.

Astarı da böyle görünmekte.

Ama bu basit görünümlü şey tüm günümüzü aldı diyebilirim. Sabırsız bir insan için dikiş dikmek pek iyi bir seçim değil sanırım :P Neyse ki bir diy projesinin daha sonuna geldik.

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş da o kot kumaşı kimin olmayan kotundan kullanıldı? hehehehe (yirim tosunu'da seni de )

    YanıtlaSil
  2. İnanmayacaksın ama Emre'nin kotu :))) Ben içine giremesem bile kıyamıyorum :p

    YanıtlaSil
  3. Emre eşyalarını ömürlük kullanır iyi kıymış ama bunu da kullanırsınız ki

    YanıtlaSil

Yorum Gönder